مه آلود

نگاهمان كه سنگين مي شود
در مه آلود چشمانم گم مي شوي

بهمن ماه 1388

22 نظرات:

ساحل گفت...

عالی بود حسین جان. در ضمن دلمون برات تنگ شده ها

اغلن گفت...

قشنگ بود عموجان. تصویرسازی خوبی داشت.

میچیکو گفت...

توی آپشنت مه شکن نداری؟؟
اگه مثل این مدل جدیدا بودی الان آپشن سر خود مه شکن هم داشتی!
دی:

نگاه گفت...

@ساحل

سلام حال شما چطوره ما بيشتر خيلي دلمون براتون تنگ شده

ممنون شما لطف داري

@اغلن

ممنون خودم هم فضاش رو دوست دارم

@ميچيكو

نه متأسفانه ما يه پرايد از دار دنيا داريم كه خوب مه شكن هم نداره ايشاالله به زودي عوضش مي كنم فول آپشن

ناشناس گفت...

سلام بر جناب آقای مندس حسین رناسیان
خوبی پسر خاله نمی دونی چقدر خوشحالم که لااقل با اینکه ازم دوری میتونم بیاد گذشته باهات حرف بزنم به یاد اون سال ماه رمضان افتادم یادش به خیر
میگم من اون یه بیتو اینجوری تغییر دادم اگه خوب نیست بگو تا دوباره عوض کنم
مانند غروب جمعه غمناکم کرد
از دفتر خاطرات خود پاکم کرد

نگاه گفت...

@ناشناس

ناشناسي با وبلاگ طوفان عشق و نام علي ذوق

پسرخاله ما بيشتر به خدا ما بيشتر آره يادش به خير يادته ماله 13 سال پيش بود خيلي گذشت

راستي جوابت رو توي همون پستت دادم برو بخون به نظر من اعمال كني خوبه خيلي بهتر مي شه

الهام گفت...

سلام

راستش من نفهمیدم "نگاهمان که سنگیم می شود " یعنی چی ! نمی دونم شاید درست تلفظشون نمی کنم و کلمات رو یه جور دیگه می خونم !

آرش فرهنگ پژوه گفت...

سلام
مطلبتون کوتاه و خواندنی بود
ضمنا در مورد شعر حقیر نگاهتون خوشگل میبینه

سمانه گفت...

سلام خدمت شما.
من هم مشکل الهام خانومو دارم!
شرمنده احتمالا سنگین نبوده؟

نگاه گفت...

@الهام

سلام عموجان

خوب آخه چه جوابي بدم

چند بار هي نوشتم و پاك كردم خوب عمو معلومه كه

@آرش فرهنگ پژوه

سلام ممنون از لطف شما اختيار دارين

@سمانه

سلام خوب هستين

فكر كنم شما و الهام تا حالا نگاه سنگين به كسي نكردين البته من سن شما رو نمي دونم ولي الهام كه سني نداره تازه دانشگاه قبول شده احتمالا يه مدت ديگه كه به يه نفر نگاه سنگين كردين اونوقت متوجه ميشين كه چطوري آدم ها در مه آلود چشماي هم گم ميشن
ببخشيد ديگه جواب ديگه اي نمي تونستم بدم گذر زمان باعث درك خيلي از چيزا مي شه كه بايد انسان لمسش كنه و دركش كنه و ببينه و بفهمه

پاينده باشين

Elham گفت...

آخه عمو نگاه نوشتین "سنگیم" نه "سنگین" !

نگاه گفت...

@الهام

واي عمو ببخشيد ببخشيد اشتباه كرده بودم ممنون كه تذكر دادي عمو جان لطف كردي

سمانه گفت...

خب منم همینو گفتم دیگه!اگه از اول سنگین بود تو درکش مشکلی نداشتم!
ولی خیلی ممنون از توضیحاتتون.
از دل برآمده بر دل می نشیند...
پایدار باشید.

رویا گفت...

سلام نگاه عزیز. خوبین؟
برای همه الطافی که درحق انجمن داشتی ممنون.
خودم هم دوست دارم بتونیم ادامه بدیم ولی ما برای ادامه دادن به همراهای همدل نیازداریم. دوستای انجمن برای نقداثر هیچوقت پیش قدم نشدن به جز افراد معدودی و البته برای پاسخ نقد و گرفتن شعر باید کلی پیگیر می شدیم و این سخت بود.

رویا گفت...

با پیشنهاداتتون موافقم. از لطفتون هم ممنونم. امیدوارم مسائل انجمنمون زودتر حل بشه.برای خود من هم انجمن فضای خیلی خوبی بود برای پیشرفت شعر.امیدوارم دوباره پابگیره!

رها گفت...

سلام دوست عزیز. چقدر حرفات شاعرانه ست. می دونم شاعری. منم دوست دارم شاعر بشم. می خوام شاعر بشم. می خوام کمکم کنی. یکی رو دارم که این کارو می کنه.اما بد نیست آدم چیزای بیشتری یاد بگیره. احساساتت به دل می شینه. منم می خوام به دل بشینم. اگه به وبلاگم بیا از آرشیو مطالب لینک شعرهای من رو انتخاب کن. شعرام اونجاست. می خوام کمکم کنی ا بهتر بگم. دلنشین تر بگم. مثه شما و بقیه دلنشین بشم...پس کمکم کن. ممنون

نگاه گفت...

@سمانه

سلام عمو جان ببخشيد اشتباه تايپي از من بود حق با شماست

@رويا

سلام من تمام صحبت هام رو در وبلاگ شما نوشتم

@رها

سلام ممنون شما لطف دارين هر كاري از دستم بر بياد انجام مي دم براتون بهتون هم سر ميزنم امروز

رها گفت...

ممنونم که قبول کردین. باشه حتما رباعیاتونو می خونم. نمی دونم اینو باید بخوام یا نه؟ میشه شعراتونو کپی کنم و از روشون تمرین کنم؟

نگاه گفت...

@رها

خواهش مي كنم اميدوارم كه برات مفيد باشه

نه عزيزم اشكالي نداره حتما اين كارو بكن هرجايي ايرادي داشتي خودم كمكت مي كنم نگران نباش

هروقت يه كاري گفتي بگو تا برات ايراد هاش رو يا درست كنم يا بگم چطوري درست كني

لاک پشت پیر گفت...

ممنون از این همه لطفت،
کارهای خودت بی نهایت پخته تر و زیباتره ...

بنده هم مطمئنا همین الان لینکتون خواهم کرد
بسیار خوشحالم کردی

همیشه موفق باشی و روز به روز هنرمندتر

Elham گفت...

عمو اشکال نداره ، به جاش یه ورزش ذهنی کردم برای فهمیدن معنی "سنگیم" !!! تازه از توضیحات شما هم کلی مطلب جدید یاد گرفتم !!!
آیکون یه بچه خوب !!!!

نگاه گفت...

@الهام

اي شيطون چه مطالب جديد ياد گرفتي بلا بگو ببينم هان!؟

ارسال یک نظر